Hızlı Bilet Al
Hangi Sinema?
Seansları karşılaştırmak için birden fazla seçim yapabilirsin.
Hangi Film?
Birden fazla seçim yapabilirsin.
Sıkça Sorulan Sorular

Satın Alma İşlemleri

Bilet satın alırken ödeme alternatiflerim nedir?

Türkiye'de hizmet sunmayan bankalardan alınmış kartlar haricinde tüm debit ya da kredi kartları ile biletini satın alabilirsin.

Hizmet bedeli nedir?

Hizmet bedeli, sitemizi kullanarak yapılan işlemin ve ilgili sürede alınan koltuğun satışa kapalı tutulmasının karşılığı olarak alınmakta olup bilet tutarından bağımsızdır. Kullanmakta olduğumuz teknolojinin ve sunmakta olduğumuz hizmetin devamlılığını sağlayabilmek adına bu şekilde bir bedel belirlemek durumunda kaldık. Dilersen Mars Cinema Club üyesi olarak hizmet bedeli ödemeden bilet satın alabilirsin. Buraya tıklayarak üye olabilirsin. 

Bilet almaya çalışıyorum ama istediğim tarihte hiçbir seans ve film gözükmüyor, neden?

Seans saatlerimiz netleştikçe biletleri satışa sunmaya başlıyoruz. Sitemizde henüz ilgili tarih için film ve seans bilgisi gözükmüyorsa henüz program netleşmemiştir, gelişmeleri sitemizden takip edebilirsin.

3D güvenlik sistemi nedir?

3D güvenlik sistemi Visa ve Mastercard ortak çalışması olup, hırsızlık ve sahtekarlık olaylarının önüne geçmek amacıyla yapılmış güvenli bir ödeme sistemidir. Ödeme esnasında kartının bağlı olduğu bankanın sitesine yönlendirilirsin. Bankan tarafından kendilerinde kayıtlı cep telefonu numarana güvenlik şifresini içeren bir sms gönderilir. Ödeme ekranına gerekli bilgiler ile beraber bu şifreyi girdiğinde bilgiler bankan tarafından sorgulanır ve onayladığı zaman işlem yapılır. Bu sayede kart numaran başkaları tarafından biliniyor olsa bile güvenlik şifresini sadece sen bileceğiniz için başkası işlem yapamaz.

3D güvenlik sistemi neden güvenlidir?

3D güvenlik sisteminde ödeme aşamasına gelindiğinde kartının ait olduğu bankada kayıtlı olan cep telefonuna banka tarafından güvenlik kodu içeren bir sms gönderilir. Ödeme ekranına bu şifre girilip banka tarafından onayladığı zaman işlem yapılır. Böylece senin bilgin olmadan kartın ile herhangi bir alım gerçekleştirilemez.

3D güvenlik şifremi girmeme rağmen sistem onay vermedi, neden?

3D güvenlik işlemi yapılan alan bize değil kartın bağlı olduğu bankaya ait bir ekrandır. Eğer şifreni ya da güvenlik kodunu doğru girdiysen bankan ile iletişime geçip neden işlemin onaylanmadığını öğrenebilirsin.

Ödeme esnasında hata ile karşılaştım; işlemim başarılı oldu mu?

Bilet satın alma aşamasında ödeme ekranından önce iletişim bilgileri girdiğin e-posta adresine konfirmasyon e-postasını yolluyoruz. Ancak bazı servis sağlayıcılar bizi spam/junk olarak algılayıp e-postalar ulaşmasını engelleyebiliyor. Ödeme ekranından sonra işleminin başarılı olduğuna dair bilgilendirme ve bilet ayrıntıları içeren ekran geldiyse bilet alımın başarılı olmuştur. Ayrıca (0850) 220 09 67 numaralı çağrı merkezimizi arayarak satın alma işleminin başarılı olup olmadığını öğrenebilirsin

Kartımdan para çekilmiş ama bilet alamamışım!

Meydana gelen aksaklıktan dolayı çok üzgünüz. 24 saat içinde işleminiz iptal/iade edilecek ve paranız çekilmemiş olacaktır. Bu süre geçtiği halde kartında iptal ya da iade işlemi göremiyorsan 0850 220 09 67 numaralı çağrı merkezimi ararsan iadeni gerçekleştirebiliriz.

Kartımdan fazla para çekilmiş!

Meydana gelen aksaklıktan dolayı çok üzgünüz. 24 saat içinde işleminiz iptal/iade edilecek ve paranız çekilmemiş olacaktır. Bu süre geçtiği halde kartında iptal ya da iade işlemi göremiyorsan 0850 220 09 67 numaralı çağrı merkezimi ararsan iadeni gerçekleştirebiliriz.

Referans numarası nedir?

Referans numarası, satın almış olduğun bilete özel olarak oluşturulmuş koddur. Ödeme ekranından sonra işleminin başarılı olduğuna dair bilgilendirme ve bilet ayrıntıları içeren ekranda bu kod yer alıyor. Ayrıca e-posta adresine bu kodu içeren konfirmasyon postası gönderiyoruz.

Bilet aldım ama referans numaram gelmedi!

Bilet satın alma aşamasında ödeme ekranından önce iletişim bilgileri girdiğin e-posta adresine konfirmasyon e-postasını yolluyoruz. Ancak bazı servis sağlayıcılar bizi spam/junk olarak algılayıp e-postalar ulaşmasını engelleyebiliyor. Ödeme ekranından sonra işleminin başarılı olduğuna dair bilgilendirme ve bilet ayrıntıları içeren ekran geldiyse bilet alımın başarılı olmuştur. Ayrıca (0850) 220 09 67 numaralı çağrı merkezimizi arayarak satın alma işleminin başarılı olup olmadığını öğrenebilirsin. Ayrıca referans numaranı unuttuysan gişede; bilet satın aldığın filmi, seansı, satın alma işlemi esnasında verdiğin ad, soyad ve e-posta adresini iletirsen kimlik kontrolü sonrasında biletini sana teslim edebiliriz.

Davetiyem/Kampanyadan aldığım PNR kodum var, web üzerinden bilete çevirebilir miyim?

Davetiye / PNR Kodu / kupon ile sadece gişeden işlem yapılabiliyor.

Referans numaramı unuttum, nasıl öğrenebilirim?

Referans numaranı unuttuysan gişede; bilet satın aldığın filmi, seansı, satın alma işlemi esnasında verdiğin ad, soyad ve e-posta adresini iletirsen kimlik kontrolü sonrasında biletini sana teslim edebiliriz.

Referans kodumla / davetiyemle / PNR kodumla direkt salonlara giriş yapabilir miyim?

Yasal uygulamalar sebebiyle tüm biletleri, önceden ücreti ödenmiş olsa ya da davetiye/kupon/PNR kod olsa bile basmak ve sana teslim etmek durumundayız

Satın aldığım bileti nasıl teslim alabilirim?

Biletinin ait olduğu sinemamızın gişesinden ya da kiosklardan bastırıp teslim alabilirsin.

3D filmler için gözlüğümü nereden teslim alacağım?

3D filmler için gözlüğünü sinemamızdan teslim alabilirsin, eğer gözlüğün varsa yanında getirebilirsin. Ancak IMAX 3D filmler için gözlük farklı olduğundan salon girişinde teslim alabilirsin.

Satın aldığım büfe ürününü nasıl teslim alacağım?

Biletini teslim alırken büfede satın aldığın ürünü teslim alabilmen için ek bir kupon çıkacak, bu kupon ile ürünü büfeden ürününü teslim alabilirsin.

Bilet satın aldım ama sinemaya geç kalacağım, içeri girebilir miyim?

Film başladıktan sonra içerideki misafirlerin konsantrasyonlarının bozulmaması amacıyla salona kimseyi alamıyoruz.

Rezervasyon yaptırabilir miyim?

Sizlere daha hızlı ve eşit hizmet sunabilmek adına rezervasyon almayı sonlandırdık. Yer bulamama sorunu yaşamamak için biletini satın almanı tavsiye ederiz.

Uygulamanız var mı?

IOS ve Android platformlarında yayınlanan ücretsiz uygulamamızı “cinemaximum” ismi ile bulabilirsin.

Turkcell, İş Bankası vb. kampanyalarından yararlanarak nasıl bilet satın alabilirim?

Bahsettiğin kampanyalar sadece gişeden yapılan bilet alımlarında geçerlidir.

Bilet satın alacağım fakat filmin dublajlı mı yoksa alt yazılı mı olduğunu nasıl anlayacağım?

Seans saatlerini görüntülediğinde yanında DUB ibaresi olan seanslarda dublajlı gösterim, ALT ibaresi olan seanslarda ise alt yazılı gösterim, ORJ yazan seanslarda orijinal dilde gösterim yapılıyor.


Sitenizden indirimli bilet satın alabilir miyim?

İndirimli bilet satın alabilirsin fakat kullanım esnasında sinemada, indirimi sağlayan kimliğini kontrol etmemiz gerekiyor.

Grup indiriminiz, sezonluk bilet satışınız vb. var mı?

Grup indirimi ya da sezonluk bilet satışımız bulunmuyor fakat toplu bilet/davetiye satışı veya salon tahsisi yapabiliyoruz. İlgili formlara buraya tıklayarak ulaşabilirsin.

Farklı filmlere tek seferde bilet alabilir miyim, yoksa her film için yeni bir işlem yapmam gerekir mi?

Farklı seans, lokasyon ya da film için bilet satın almak isterseniz ayrı sipariş ile işlem yapman gerekiyor.

Bir seferde en fazla kaç tane bilet satın alabiliyorum?

Bir seferde en fazla 10 adet bilet satın alabilirsin. Dilersen birkaç farklı sipariş vererek istediğin adette bilet satın alabilirsin, çok sayıda bilet almak istiyorsan toplu satış formunu doldurabilirsin.

3D filmler için gözlüğü sitenizden satın alabilir miyim?

Gözlüğün varsa yanında getirebilirsin, yoksa gişemizden bilete ek olarak gözlük satın alabilirsin. IMAX, D-BOX, Goldclass ve VIP salonlarda gösterilen filmler için gözlük bedeli bilet fiyatının içindedir.


Tekerlekli sandalye kullanıyorum, engelli biletini nasıl alabilirim?

Koltuk seçimi ekranında özel renk ile belirtilen koltuk yerleri, aslında koltuk olmayan ve tekerlekli sandalye koymaya uygun yerlerdir. Bu koltukları seçerek engelli bileti satın alabilirsin.

E-bülten üyeliğin onaylandı. Teşekkürler.

E-posta adresin onaylandı. Mars Cinema Club kartını herhangi bir Cinemaximum gişesinden alabilirsin.

Kabul ediyorum Kabul etmiyorum