Hızlı Bilet Al
Hangi Sinema?
Seansları karşılaştırmak için birden fazla seçim yapabilirsin.
Hangi Film?
Birden fazla seçim yapabilirsin.
Sıkça Sorulan Sorular

İade İşlemleri

Aldığım bileti iade edebilir miyim ya da değiştirebilir miyim?

Seans başlamadan bu işlemi yapabilirsin. (PNR kod ya da maximum seans, Turkcell vb. gibi kampanyalar ile alınan biletlerin iadesi yapılmıyor.) Henüz biletini bastırmadıysan (0850) 220 09 67 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iade edebilirsin, fakat yasal düzenlemeler sebebiyle parçalı iade yapılamıyor ve tüm siparişini iade edebiliyoruz. Dilersen iade sonrasında yeniden bilet satın alıp yerini garanti altına alabilirsin. Değişim işlemi, aynı şekilde önce iade alınması ve senin tekrar bilet satın alman şeklinde olabiliyor. Ancak biletin basılı olarak elindeyse bu işlemleri sadece biletinin ait olduğu sinema gişesinde yapabilirsin.

Fazla bilet satın almışım, bir kısmını iade etmek/değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Seans başlamadan bu işlemi yapabilirsin. (PNR kod ya da maximum seans, Turkcell vb. gibi kampanyalar ile alınan biletlerin iadesi yapılmıyor.)Henüz biletini bastırmadıysan (0850) 220 09 67 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iade edebilirsin, fakat yasal düzenlemeler sebebiyle parçalı iade yapılamıyor ve tüm siparişini iade edebiliyoruz. Dilersen iade sonrasında yeniden bilet satın alıp yerini garanti altına alabilirsin. Değişim işlemi, aynı şekilde önce iade alınması ve senin tekrar bilet satın alman şeklinde olabiliyor. Ancak biletin basılı olarak elindeyse bu işlemleri sadece biletinin ait olduğu sinema gişesinde yapabilirsin.

Bilet satın aldım fakat zamanında gidip hizmeti alamadım,ücretimi geri alabilir miyim?

Biletini satın aldığında, o koltuk sana ayrılıyor ve hizmeti gelip yerinde almasan bile o koltukları almak için bekleyen diğer misafirlere satış yapamıyoruz. Ek olarak bilet tutarının belli bir kısmını film şirketine ödüyoruz. Dolayısı ile seans başladıktan sonra malesef bilet iadesi alamıyoruz. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye satış sözleşmesinden ulaşabilirsin.

Kartıma iade yaptığınızı söylediniz fakat kartıma henüz bir ödeme yansımadı!

Bizimle irtibata geçip iade talebinizi belirttiğin anda iade ya da iptal işlemini gerçekleştiriyoruz fakat süre olarak kartına yansıması bankaya bağlı olarak değişiklik gösterebiliyor. İadeyi gerçekleştirdikten sonra bankalar arası mutabakat ve işlem süresine ne yazık ki müdahale edemiyoruz. Dilersen konuyu bankandan takip edebilirsin. Eğer işlem iptal edildi ise ne para çekimi görüyorsun ne de para iadesi. Bankanın işlemi görüntüleyememesi halinde info@marssinema.com adresinden destek isteyebilirsin.


İadem gerçekleşti fakat hizmet bedeli geri yatmamış!

Hizmet bedeli sitemizi kullanarak yapılan işlemin ve ilgili sürede alınan koltuğun satışa kapalı tutulmasının karşılığı olarak alınmakta olup bilet tutarından bağımsızdır. Bu sebeple iadelerinizde sadece toplam bilet tutarı yer almaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsin. Dilersen Mars Cinema Club üyelerimiz arasına katılarak hizmet bedeli ödemeden bilet satın alabilirsin. Buraya tıklayarak üye olabilirsin.

E-bülten üyeliğin onaylandı. Teşekkürler.

E-posta adresin onaylandı. Mars Cinema Club kartını herhangi bir Cinemaximum gişesinden alabilirsin.

Kabul ediyorum Kabul etmiyorum