Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.

En

Yeni Kampanya

İş Bankası Maximum Kart’la Biletler Her Gün 12:30'a Kadar Sadece 8 TL!

İncele

Sıkça Sorulan Sorular

PNR kod ya da maximum seans, Turkcell vb. gibi kampanyalar ile alınan biletlerin iadesi yapılmıyor. Bunun dışında tüm biletleri seans başlamadığı sürece iade edebilirsin. Henüz biletini bastırmadıysan seansın başlamasına bir saat kalana kadar sitemizden; biletin basılı ise ya da seansın başlamasına bir saatten daha kısa süre varsa sinema gişesinden iade yapabilirsin. (Gold Class ve Tempur salonları için alınan biletler ile üyelik puanları ile alınan biletler sadece biletin ait olduğu sinema gişesinden yapılabiliyor.) Fakat parçalı iade yapamıyoruz ve tüm biletini iade edebiliyoruz. Değişim işlemi, aynı şekilde önce iade alınması ve senin tekrar bilet satın alman şeklinde olabiliyor.


PNR kod ya da maximum seans, Turkcell vb. gibi kampanyalar ile alınan biletlerin iadesi yapılmıyor. Bunun dışında tüm biletleri seans başlamadığı sürece iade edebilirsin. Henüz biletini bastırmadıysan seansın başlamasına bir saat kalana kadar sitemizden; biletin basılı ise ya da seansın başlamasına bir saatten daha kısa süre varsa sinema gişesinden iade yapabilirsin. (Gold Class ve Tempur salonları için alınan biletler ile üyelik puanları ile alınan biletler sadece biletin ait olduğu sinema gişesinden yapılabiliyor.) Fakat parçalı iade yapamıyoruz ve tüm biletini iade edebiliyoruz. Değişim işlemi, aynı şekilde önce iade alınması ve senin tekrar bilet satın alman şeklinde olabiliyor.


Biletini satın aldığında, o koltuk sana ayrılıyor ve hizmeti gelip yerinde almasan bile o koltukları almak için bekleyen diğer misafirlere satış yapamıyoruz. Ek olarak bilet tutarının belli bir kısmını film şirketine ödüyoruz. Dolayısı ile seans başladıktan sonra malesef bilet iadesi alamıyoruz. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye satış sözleşmesinden ulaşabilirsin.

 Bizimle irtibata geçip iade talebinizi belirttiğin anda iade ya da iptal işlemini gerçekleştiriyoruz fakat süre olarak kartına yansıması bankaya bağlı olarak değişiklik gösterebiliyor. İadeyi gerçekleştirdikten sonra bankalar arası mutabakat ve işlem süresine ne yazık ki müdahale edemiyoruz. Dilersen konuyu bankandan takip edebilirsin. Eğer işlem iptal edildi ise ne para çekimi görüyorsun ne de para iadesi. Bankanın işlemi görüntüleyememesi halinde “yorum ve öneriler” formundan bize ulaşabilirsin.


Hizmet bedeli sitemizi kullanarak yapılan işlemin ve ilgili sürede alınan koltuğun satışa kapalı tutulmasının karşılığı olarak alınmakta olup bilet tutarından bağımsızdır. Bu sebeple iadelerinizde sadece toplam bilet tutarı yer almaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsin. Dilersen CGV Cinema Club üyelerimiz arasına katılarak hizmet bedeli ödemeden bilet satın alabilirsin. Buraya tıklayarak üye olabilirsin.

PNR kod ya da maximum seans, Turkcell vb. gibi kampanyalar ile alınan biletlerin iadesi yapılmıyor. Ayrıca biletin basılı ise ya da seansın başlamasına bir saatten daha kısa süre kaldıysa sitemiz üzerinden iade yapılamıyor. Ayrıca Gold Class ve Tempur salonları için alınan biletler ile üyelik puanları ile alınan biletler sadece biletin ait olduğu sinema gişesinden yapılabiliyor.Referans numaranı unuttuysan “yorum ve öneriler” formundan bizimle iletişime geçerek öğrenebilirsin.


İade süreci tıpkı diğer biletler de olduğu gibi işliyor. Seans başlayana kadar iade yapabiliyorsunuz. Seansın başlamasına bir saat kalana kadar sitemizden; biletin basılı ise ya da seansın başlamasına bir saatten daha kısa süre varsa sinema gişesinden iade yapabilirsin. (Gold Class ve Tempur salonları için alınan biletler ile üyelik puanları ile alınan biletler sadece biletin ait olduğu sinema gişesinden yapılabiliyor.) Fakat parçalı iade yapamıyoruz ve tüm biletini iade edebiliyoruz.